Brev:
Formiddag og eftermiddagsmad
6. august 2011
Alder:
6 mdr.
Formiddag og eftermiddagsmad
Hej.
Lige et lille tillægsspørgsmål.
Du har før givet svar på de to flasker for og eftermiddag.
Når nu flasken fjernes klokken 9-10 (formiddag) - så får hun havregrød klokken 7.20 (hun står op kl. 07.00), og så frugtmos inden næste lur, som ligger klokken 9.00. hun kan max holde sig vågen 2 timer. Er det rigtig forstået?
Synes bare jeg lige kan nå at få hende fra morgenmaden- give hende tøj på, lege lidt, og så skal hun spise igen... er det rigtig forstået??
Til eftermiddag får hun nu frugtmos når hun kommer op fra lur, og flaske inden 3 lur. Du foreslår at hun får noget flerkornsgrød, frugt i hånd og vand, og så fjerne flasken. Vil det så sige at når hun vågner fra hendes lur får hun frugtmos og vand af kop, som tidligere, og så inden 3 lur får hun så grøden og vand? Eller mener du at hun får grød, frugt i hånd, vand når hun står op og ikke mere (altså så det hele slåes sammen til et måltid??)
Hilsen
J